Prilagodba

Prigovori i reklamacije

  Komunalac         20.09.2024.

Ukoliko imate prigovor na pruženu komunalnu uslugu ili na naše poslovanje s Vama obratite nam se kako bismo bili u mogućnosti pravovremeno reagirati i sanirati sve nastale poteškoće.

Svoj prigovor možete podnijeti pisanim putem:
• osobno, u poslovnim prostorijama Komunalca d.o.o. na adresi Ivana Nepomuka Jemeršiča 37c, 43290 Grubišno Polje, radnim danom od ponedjeljka do petka, od 07:00 do 15:00 sati,
• na adresu elektroničke pošte: komunalac6@bj.t-com.hr,
• na poštansku adresu: Komunalac d.o.o. na adresi Ivana Nepomuka Jemeršiča 37c, 43290 Grubišno Polje.

Društvo je dužno odgovoriti pisanim putem na prigovor najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka istog.

Napomena: Ukoliko podnosite pisani prigovor ili reklamaciju na račun, prigovor ili reklamacija ne odgađa plaćanje nespornog iznosa računa do datuma njegova dospijeća (navedenog na računu).

Na temelju zakonske odredbe članka 27. stavka 1. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23) po kojoj po primitku odgovora na pisani prigovor a koji se odnosi na javne usluge, potrošač može podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača.

Povjerenstvo za reklamaciju potrošaća_Komunalac.pdf
Ove mrežne stranice koriste kolačiće kako bismo vam pružili bolje korisničko iskustvo. Za više informacija o korištenju kolačića na ovim stranicama, kliknite ovdje. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića.